Więcej informacji
Tester ciśnienia sprężania silników benz 5el
Opis:
Tester ciśnienia sprężania TSS5 od XL-TOOLS to przyrząd przeznaczony do diagnostyki stanu silników benzynowych poprzez pomiar ciśnienia sprężania. Urządzenie to jest wyposażone w analogowy manometr z precyzyjną skalą w zakresie 3-20 bar (50-300 PSI), co umożliwia dokładne odczytanie wartości ciśnienia. Tester wyposażony jest także w elastyczny wąż gumowy o długości około 30 cm z końcówką metalową oraz dodatkowymi końcówkami gwintowanymi M14 i M18, które umożliwiają zastosowanie w różnych typach silników. Przyrząd posiada zawór zwrotny i spustowy, zapewniający stabilność pomiarów oraz łatwość ich przeprowadzania. Zestaw pakowany jest w praktyczną walizkę z tworzywa, co ułatwia przechowywanie i transport.
Wymiary:
- Długość węża gumowego: 30 cm
- Długość przedłużki metalowej: 13 cm
Cechy:
- Manometr analogowy z zakresem pomiarowym 3-20 bar (50-300 PSI)
- Zawór zwrotny i spustowy dla precyzyjnych pomiarów
- Elastyczny wąż gumowy o długości 30 cm
- Końcówki gwintowane M14x1.25 i M18x1.25
- Wytrzymała walizka z tworzywa do przechowywania i transportu
- Prosta obsługa i szybki montaż
Parametry:
- Kod Produktu: TSS5
- Waga produktu: 0,616 kg
- Jednostka miary: szt
- Kod Kreskowy EAN13: 5907630143020
- Marka produktu: XL-TOOLS
Zastosowanie:
Tester ciśnienia sprężania TSS5 marki XL-TOOLS znajduje zastosowanie w profesjonalnych serwisach i warsztatach samochodowych, a także w przydomowych garażach. Urządzenie to jest niezbędne do kontroli i diagnostyki stanu silników benzynowych, co pozwala na wczesne wykrycie ewentualnych uszkodzeń i zapobieganie poważniejszym awariom.
Instrukcja użytkowania:
1. Wybierz odpowiednią końcówkę do gwintu świecy zapłonowej w silniku (M14 lub M18).
2. Przykręć wybraną końcówkę do elastycznego węża gumowego.
3. Zdemontuj świecę zapłonową z cylindra, który ma być badany.
4. Wkręć końcówkę z wężem w miejsce świecy.
5. Uruchom silnik i pozwól mu pracować przez kilka sekund, aby uzyskać pomiar ciśnienia.
6. Odczytaj wartość ciśnienia na manometrze.
7. Powtórz proces dla każdego cylindra.
8. Po zakończeniu pomiarów wyjmij tester i załóż z powrotem świecę zapłonową.