6.6.0 Auto i garaż - Akcesoria rowerowe

Informacja

XLTOOLS Dętka rowerowa 28x1.75-2.1 zaw FV Zobacz większe

Dętka rowerowa 28x1.75-2.1 zaw FV PRESTA

DR283

5903347005996




Dętka butylowa z wentylem FV PRESTA. Przeznaczona do opon od 1.75 do 2.10. Dętka butylowa ma 8 do 10 razy mniejszą przepuszczalność powietrza. Bezszwowa i wulkanizowana celem zapewnienia jednakowej okrągłości i zwiekszonej niezawodności trzonu wentyla.

Więcej szczegółów

17,49 zł netto

21,51 zł brutto

Więcej informacji

Dętka rowerowa 28x1.75-2.1 zaw FV PRESTA

Opis:
Dętka rowerowa marki Gepard oznaczona kodem DR283 jest wykonana z gumy butylowej, co zapewnia niską przepuszczalność powietrza i długotrwałe utrzymanie ciśnienia. Produkt wyposażony jest w wentyl FV PRESTA, znany również jako wentyl francuski, który charakteryzuje się większą trwałością i elastycznością w porównaniu do tradycyjnych wentyli. Dętka jest bezszwowa i wulkanizowana, co gwarantuje jednolitą okrągłość i solidność trzonu wentyla. Produkt przeznaczony jest do opon rowerowych o średnicy 28 cali i szerokości od 1.75 do 2.1 cala.

Wymiary:
- Przekrój opony: 1.75-2.1 cala
- Średnica opony: 28 cali

Cechy:
- Bezszwowa konstrukcja
- Wulkanizowane wykonanie
- Wentyl FV PRESTA
- Zbudowana z gumy butylowej

Parametry:
- Kod Produktu: DR283
- Waga produktu: 0,251 kg
- Jednostka miary: szt
- Kod Kreskowy EAN13: 5903347005996
- Marka produktu: Gepard

Zastosowanie:
Dętka rowerowa Gepard jest przeznaczona do użytku w rowerach o średnicy koła 28 cali, współpracując z oponami o przekroju od 1.75 do 2.1 cala. Dętka jest idealna do użytku zarówno w warunkach miejskich, jak i na dłuższe wycieczki w terenie, gdzie wymagana jest jej niezawodność i odporność na utratę powietrza.

Instrukcja użycia:
1. Wyjmij starą dętkę z koła, jeśli jest taka potrzeba.
2. Sprawdź wnętrze opony, aby upewnić się, że nie ma ostrych przedmiotów, które mogą uszkodzić nową dętkę.
3. Delikatnie włóż nową dętkę do opony, zaczynając od umieszczenia wentyla w otworze na niego w obręczy koła.
4. Upewnij się, że dętka nie jest skręcona i równomiernie rozłożona wewnątrz opony.
5. Napełnij dętkę powietrzem do zalecanego ciśnienia.
6. Zamontuj oponę na koło, upewniając się, że dętka nie jest przytrzaśnięta.
7. Napełnij dętkę do pełnego ciśnienia, zgodnie z zaleceniami producenta opony.

Produkty w tej samej kategorii: