6.6.0 Auto i garaż - Akcesoria rowerowe

Informacja

Dętka rowerowa 28(i 29)x1.75-2.2 butyl GEP. zaw AV

DR28

5907630116123




Dętka butylowa z wentylem Schrader (AV) "samochodowym". Przeznaczona do opon od 1.75 do 2.20. Dętka butylowa ma 8 do 10 razy mniejszą przepuszczalność powietrza. Bezszwowa i wulkanizowana zapewnia jednakową okrągłość i niezawodności trzonu wentyla.

Więcej szczegółów

16,41 zł netto

20,19 zł brutto

Więcej informacji

Dętka rowerowa 28(i 29)x1.75-2.2 butyl GEP. zaw AV

Opis:
Dętka rowerowa marki Gepard przeznaczona jest do opon rowerowych o średnicy 28' i 29' oraz szerokości od 1.75 do 2.20. Produkt wykonany jest z gumy butylowej, charakteryzuje się niską przepuszczalnością powietrza, dzięki czemu utrzymuje odpowiednie ciśnienie przez dłuższy czas. Dętka jest bezszwowa i wulkanizowana, co gwarantuje jej równomierny kształt i solidność trzonu wentyla. Zastosowany w dętce zawór to typ Schrader (AV), znany również jako zawór samochodowy.

Cechy:
- Przeznaczona do opon o średnicy 28' i 29', o szerokości od 1.75 do 2.20
- Wykonana z gumy butylowej
- Niska przepuszczalność powietrza
- Bezszwowa i wulkanizowana konstrukcja
- Zawór AV (Schrader)

Parametry:
Kod Produktu: DR28
Marka: Gepard
Wymiary: 28(i 29)x1.75-2.2
Waga: 0,24 kg
Jednostka miary: szt
Kod Kreskowy EAN13: 5907630116123

Zastosowanie:
Dętka butylowa Gepard jest przeznaczona do montażu w oponach rowerowych, idealna dla rowerów z kołami o średnicy 28' i 29'. Wykorzystywana zarówno w przejażdżkach miejskich, jak i podczas wypraw terenowych, zapewnia długotrwałość i odpowiednie utrzymanie ciśnienia powietrza w oponie.

Instrukcja użytkowania:
1. Upewnij się, że dętka pasuje do rozmiaru i szerokości opony rowerowej.
2. Przed montażem sprawdź stan opony i obręczy pod kątem obecności ostrych przedmiotów lub uszkodzeń.
3. Lekko napompuj dętkę, aby nadać jej kształt i ułatwić montaż.
4. Umieść dętkę wewnątrz opony, a następnie załóż oponę na obręcz, zaczynając od strony przeciwnej do wentyla.
5. Upewnij się, że wentyl jest prosto wyprowadzony przez otwór w obręczy, a dętka nie jest przycięta między oponą a obręczą.
6. Napompuj dętkę do zalecanego ciśnienia, sprawdź czy opona równomiernie leży na obręczy i wentyl jest wyprostowany.
7. Regularnie sprawdzaj ciśnienie w dętce i uzupełniaj je w razie potrzeby, aby zapewnić optymalną wydajność i przedłużyć żywotność dętki.

Produkty w tej samej kategorii: